W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

 

Zamówienie można złożyć poprzez dodanie do koszyka odpowiedniego modelu butów, podanie danych do wysyłki i kliknięcie przycisku ‘kup’.

Zakupy są dokonywane na stronie swarne-buty.pl.

Wybór rozmiaru następuje poprzez podanie długości stopy oraz obwodu stopy w formularzu zamówienia (po dodaniu produktu do koszyka i kliknięciu 'kup') .

Kiedy moje zamówienie zostanie potwierdzone?

Wpłynięcie zamówienia zostanie potwierdzone mailowo w ciągu kilkunastu minut od zarejestrowania zamówienia w systemie, otrzymanie tego maila oznacza, że buty zostały przekazane do realizacji ( w przypadku płatności poprzez PayPal) lub oczekuje na opłacenie (w przypadku płatności przelewem bankowym). W przypadku płatności przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłany mail potwierdzający rozpoczęcie realizacji.

 

Kiedy mam przelać pieniądze?

 

Na stronie, po złożeniu zamówienia lub w mailu z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia możesz znaleźć numer konta, na który należy przelać pieniądze. Po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłany mail z ostatecznym potwierdzeniem zamówienia (patrz poprzedni punkt)

Możesz również skorzystać z Systemu Paypal do opłacenia zamówienia (istnieje taka opcja do wyboru przy zakupie produktu). Jeśli wybrałeś opcje "przelew" a chcesz jednak skorzystać z opcji opłaty przez PayPal, możesz to zrobić: link do strony do przelewu pieniędzy na konto firmy: https://www.paypal.me/SwarneButy.

 

Jak długo trwa produkcja butów? 

Buty produkujemy  od 3 do 4 tygodni.

Skąd mogę wiedzieć kiedy buty do mnie dotrą? 

 

W momencie nadania przesyłki wysyłamy do odbiorcy mail z informacją o nadaniu paczki oraz z numerem paczki ( w przypadku zamówienia przez sklep on-line). 

 

Ile kosztuje wysyłka? 

 

Cennik wysyłki oraz przybliżony termin dostawy dostępny na stronie: Wysyłka i płatność.

 

Czy mogę zwrócić zamówione buty? 

 

Jeśli buty są robione na zamówienie (indywidualne/ niestandardowe wymiary, niestandardowe zdobienia) – nie ma możliwości zwrotu.

W przypadku butów oznaczonych jako – ‘Dostępne od ręki’ istnieje możliwość zwrotu butów.

Więcej informacji na temat zwrotów w Regulaminie sklepu oraz w zakładce "Zwrot i wymiany".

Czy mogę wymienić zamówione buty? 

 

Jeśli buty są robione na zamówienie(indywidualne/ niestandardowe wymiary, niestandardowe zdobienia)  – nie ma możliwości wymiany.

W przypadku butów oznaczonych jako – ‘Dostępne od ręki’ istnieje możliwość zwrotu butów. Koszt przesyłki w takim przypadku ponosi klient.

Więcej informacji na temat wymiany w zakładce "Zwrot i wymiany".

Buty, które podlegają wymianie gwarancyjnej wymieniane są najszybciej jak to możliwe.

Buty prosimy odsyłać na adres: Śwarne Buty, Ustronie Górne 52, 34-400 Nowy Targ.

Czy mogę kupić buty stacjonarnie? Czy mają Państwo sklep? 

Nie posiadamy sieci sklepów stacjonarnych.

Współpracujemy ze sklepami: Lulu Design (Szczyrk), Tustela (Maków Podhalański) oraz Kultowe Narduki. W każdym z tych sklepów możesz znaleźć wybrane modele naszych butów.